Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferencesFrequently Asked QuestionsRegistration is free!check the newsstreams & 

mixesHere you can listen 2 other members´ tunes or upload 

your own onesCalendarSearch 

Contact Us / Shouts
drumandbass.at : Powered by vBulletin version 2.2.4 drumandbass.at > EVENTS > 01.04. - B2B Special - LSK (Hotel Donauwalzer) Hernalser Gürtel 27 - Wien Thread Rating: 4 votes, 3.50 average.
Pages (7): « First ... « 5 6 [7]   Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
muetz
c.mulator

Reg.: Feb 2002

also mich hats am anfang auch ein bisschen runterzaht wie ich die vielen leute gsehn und nicht mal platz zum stehn ghabt hab, aber um 2 sowas hat sichs dann eh aufgelockert und dann bin ich auch in fahrt gekommen

die stimmung war einfach boooh, immer volle tanzfläche und die leute sind auch voll abgangen

thx nochmal an natalie für die einladung

you know how we roll

"Sind wir wirklich in die Welt gevögelt und können nicht fliegen?"

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 04-04-2005 - 11:34
muetz is offline Click Here to See the Profile for muetz Click here to Send muetz a Private Message Click Here to Email muetz Visit muetz's homepage! Find more posts by muetz Add muetz to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
dj.maja
<<< bug on tour >>>

Reg.: Mar 2005

war echt ein nices fest! freu mi schon wenns wieder was gibt!

Old Post 04-04-2005 - 11:47
dj.maja is offline Click Here to See the Profile for dj.maja Click here to Send dj.maja a Private Message Visit dj.maja's homepage! Find more posts by dj.maja Add dj.maja to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
golden seastar
Old Post 04-04-2005 - 20:45
This person is on your Ignore List. To view this post click [here]
EG0SH00TA!!!
1a-flaschimacha

Reg.: Oct 2004

fetzta party

Old Post 05-04-2005 - 18:48
EG0SH00TA!!! is offline Click Here to See the Profile for EG0SH00TA!!! Click here to Send EG0SH00TA!!! a Private Message Click Here to Email EG0SH00TA!!! Find more posts by EG0SH00TA!!! Add EG0SH00TA!!! to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Natalie
member

Reg.: Jan 2004

booah war das ein fettes festl und echt oarg viele leute !!

danke fürs zahlreiche erscheinen damit hab ich echt nicht gerechnet!

rießengroßes danke an bassisound !!!!

danke auch an lukas, glenn und divine fürs pics machen!! bin grad am durchschaun aber wird wohl doch noch ein zeitl dauern!! und freu mich schon rießig auf den zeitrafferfilm! bitte auf cd brennen glenn!!

ich könnt jetzt eine irrsinnig lange dankesrede halten hehe aber ich lass es und mach es kurz

danke an alle djs, mcees, hiphopper und natürlich an raggamaffia und allen anderen die mitgeholfen haben das dieses festl so schön war!! ich werd diesen abend auf jeden fall nicht vergessen!

ah ja und von mir wirds wenn überhaupt erst wieder nächstes jahr was geben wenn ich wieder geburtstag hab aber haltet ausschau nach bassisound festln spätestens am 4.5. gehts wieder rund!

cya
greetzn natalie

und die überwältigende Mehrheit, die keine Ahnung hat, was überhaupt geschieht.

Karl Weinhofer (deutscher Politiker *1942)

Old Post 06-04-2005 - 20:50
Natalie is offline Click Here to See the Profile for Natalie Click here to Send Natalie a Private Message Click Here to Email Natalie Find more posts by Natalie Add Natalie to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Natalie
member

BIG UP für diese mc action !!

Old Post 06-04-2005 - 21:01
Natalie is offline Click Here to See the Profile for Natalie Click here to Send Natalie a Private Message Click Here to Email Natalie Find more posts by Natalie Add Natalie to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
divine
sublime

Reg.: Jul 2004

wenn ma schon dabei sind...

...will ich euch eines meiner gelungensten dieses abends zeigen

soo eine hübsche - da kann sich der lokee wirklich glücklich schätzen, würd ich mal sagen

Old Post 06-04-2005 - 21:29
divine is offline Click Here to See the Profile for divine Click here to Send divine a Private Message Find more posts by divine Add divine to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Natalie
member

quote:
Originally posted by divine
wenn ma schon dabei sind...

...will ich euch eines meiner gelungensten dieses abends zeigen

soo eine hübsche - da kann sich der lokee wirklich glücklich schätzen, würd ich mal sagen

Old Post 06-04-2005 - 22:08
Brakhtus
Ebenholzweibchen

Reg.: Jul 2002

quote:
Originally posted by Natalie

genau!
divine: ausse mit de fotos.

Old Post 07-04-2005 - 06:26
Brakhtus is offline Click Here to See the Profile for Brakhtus Click here to Send Brakhtus a Private Message Find more posts by Brakhtus Add Brakhtus to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
divine
sublime

fürs erste war ich doch etwas verwirrt. dachte ihr hättet das eh gesehen:

quote:
Originally posted by Glenneroo
sooooooooodala, ein paar büdln...

dank Divine, sie hat einige bilder davon geschossen!

sorry DJs, licht hinter euch war nonexistent, d.h. shitty bilder (und ich hass blitz!!)

Old Post 07-04-2005 - 07:17
divine is offline Click Here to See the Profile for divine Click here to Send divine a Private Message Find more posts by divine Add divine to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
LoKee
van Hinten

quote:
Originally posted by divine

jaaaa, das kann er, allerdings

@party: fett wars, ein dankeschön an natalie für die einladung
...jederzeit gerne wieder

quote:
thats what i call a good old DJ. Not many DJ are still producing their tracks with real turntables. Most of them do it with Vinyls and PC..

Old Post 07-04-2005 - 08:58
LoKee is offline Click Here to See the Profile for LoKee Click here to Send LoKee a Private Message Click Here to Email LoKee Find more posts by LoKee Add LoKee to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
The time is now - 15:18 (CET) Post New Thread    Post A Reply
Pages (7): « First ... « 5 6 [7]   Last Thread | Subscribe to this Thread | Next Thread
drumandbass.at : Powered by vBulletin version 2.2.4 drumandbass.at > EVENTS > 01.04. - B2B Special - LSK (Hotel Donauwalzer) Hernalser Gürtel 27 - Wien