Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferencesFrequently Asked QuestionsRegistration is free!check the newsstreams & 

mixesHere you can listen 2 other members´ tunes or upload 

your own onesCalendarSearch 

Contact Us / Shouts
drumandbass.at : Powered by vBulletin version 2.2.4 drumandbass.at > EVENTS > 17.09. - MAINFRAME - ARENA BAUMGASSE 80 1030 - VIENNA Thread Rating: 5 votes, 3.40 average.
Pages (8): « First ... « 4 5 [6] 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
Pleasurez
junior member

Reg.: Aug 2004

4 hours 2 go........

Hoffentlich legt er länger als im Fabric auf...Da hat er nicht mal nach 10 min. Andy C rufen ne zugabe gespielt...

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 17-09-2005 - 17:51
Pleasurez is offline Click Here to See the Profile for Pleasurez Click here to Send Pleasurez a Private Message Click Here to Email Pleasurez Find more posts by Pleasurez Add Pleasurez to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
eowyn
bubble bobble babe

Reg.: Jul 2001

glaub andy c is keiner der ein minimumset hinlegt wenn die stimmung paßt... jedenfalls hat er letztes jahr gute 2h gerockt...

*sing*
Run, Run, Run, Run
Everybody move run
Lemme see you move and
Rock it til the grooves done
Shake it til the moon becomes the sun

Old Post 17-09-2005 - 17:57
eowyn is offline Click Here to See the Profile for eowyn Click here to Send eowyn a Private Message Click Here to Email eowyn Find more posts by eowyn Add eowyn to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
flu
prairie dawg

Reg.: Oct 2002

quote:
Originally posted by eowyn

*sing*
Run, Run, Run, Run
Everybody move run
Lemme see you move and
Rock it til the grooves done
Shake it til the moon becomes the sun

Everybody in the club give me a run
If you ready to move say Yeah
One time for your mind say Yeah Yeah
Well i'm ready for ya
Come let me show ya
You want to groove im'a show you how to move

... musste jetz sein

*vorfreude*

Old Post 17-09-2005 - 18:11
flu is offline Click Here to See the Profile for flu Click here to Send flu a Private Message Find more posts by flu Add flu to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Shadowboxer
>.<

Reg.: Jun 2003

quote:
Originally posted by flu

Everybody in the club give me a run
If you ready to move say Yeah
One time for your mind say Yeah Yeah
Well i'm ready for ya
Come let me show ya
You want to groove im'a show you how to move

... musste jetz sein

*vorfreude*

reeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwiiiiiiiiiiiinnnnnnnddddd
selectah

Old Post 17-09-2005 - 18:23
Shadowboxer is offline Click Here to See the Profile for Shadowboxer Click here to Send Shadowboxer a Private Message Find more posts by Shadowboxer Add Shadowboxer to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Flo[ww0]
Opferpeter

anderschlangedurchdraengaekschn

fettes festl wuensch ich allen noch!

Ein Leben hat im Schnitt nur 3548 Wochenenden...

Falls ein Wort falsch geschrieben im Woerterbuch steht, werden wir das je
erfahren?
Wenn der Mensch eine Weiterentwicklung des Affen ist, warum gibt's dann
noch Affen?
Wie weiss ein Blinder, dass er fertig ist mit Hintern putzen?

Wenn die kan Schranz spün, dann geh i wieda hoam!

Old Post 17-09-2005 - 21:39
Flo[ww0] is offline Click Here to See the Profile for Flo[ww0] Click here to Send Flo[ww0] a Private Message Click Here to Email Flo[ww0] Find more posts by Flo[ww0] Add Flo[ww0] to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
crazie
Status: langweillig

Reg.: May 2003

War ein sehr sehr geilles festl!!!!!

Einfach nur AMAZING !! Die Leute sind echt sehr derb abgegangen, hab auch selten so viele Leute auf der Tribühne tanzen sehen. Sind einfach alle voll abgegangen und den Herrn C hats sichtlich viel freude bereitet hier aufzulegen .

Was ein bisschen schade/nervig war, waren die mindestens (geschätzt) 7 Rewinds wenn nicht sogar mehr, und Slam 2 mal hintereinander zu Rewinden is auch fragwürdig (soweit ichs mitbekommen hab). Der Tune selber is auch 4 mal gelaufen .

Aber sonst wars echt der wahnsinn nur geille Smasher Tunes und MC Sinista hat auch leiwand stimmung gemacht, sowieso net zu vergessen combo war auch sehr geill

danke mainframe crew xD

quote:
Originally posted by tenchu
wobble in frieden.

quote:
Originally posted by DJRalex
Hallo, ich bin DJ Ralex ....ich finde es total cool, dass jemand meine Vids von Youtube auf andere Seiten postet..........Ich möchte mich nochmals bei "CRAZIE" bedanken.

gerne!

Wunschliste:
1.Milliardär sein
2.Viele Frauen haben
3. WARUM LIEST DU DAS?

Old Post 18-09-2005 - 05:10
crazie is offline Click Here to See the Profile for crazie Click here to Send crazie a Private Message Click Here to Email crazie Visit crazie's homepage! Find more posts by crazie Add crazie to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
yummy
bird maniac

Reg.: Mar 2003

ja mein gott, die rewinds mag man ihm gönnen, wenn's ihm taugt. ich find, es war einfach zuuu geil, das ganze!! bestes festl seit langem (liegt vielleicht auch daran, dass ich net rausgeh, aber das glaub ich neeeeet)!!! kann ja gar nicht sein.
perfekte mischung aufgelegt, versüßt mit bekannten scheiben, herrllich!
das einzig schlimme ist dieser TON IN MEINEM OHR.. aber davox & sinista sind auch einfach unschlagbar, und überhaupt, also, nein, wahnsinn.
ich geh jetz mal schlafen.

Old Post 18-09-2005 - 05:26
yummy is offline Click Here to See the Profile for yummy Click here to Send yummy a Private Message Find more posts by yummy Add yummy to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
nizo
rookie

Reg.: Apr 2005

vom feinsten

Old Post 18-09-2005 - 06:31
nizo is offline Click Here to See the Profile for nizo Click here to Send nizo a Private Message Find more posts by nizo Add nizo to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
dekonstruktion2
junior member

Reg.: Jul 2005

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?!!!!

Old Post 18-09-2005 - 06:37
dekonstruktion2 is offline Click Here to See the Profile for dekonstruktion2 Click here to Send dekonstruktion2 a Private Message Click Here to Email dekonstruktion2 Find more posts by dekonstruktion2 Add dekonstruktion2 to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
mrrooh
board freak

Reg.: May 2004

oidar.. hab mich um 1/2 10 niedergelegt ein stündchen schlafen.. und bin jetzt aufgewacht...
@ß(§=!

Old Post 18-09-2005 - 09:10
mrrooh is offline Click Here to See the Profile for mrrooh Click here to Send mrrooh a Private Message Click Here to Email mrrooh Visit mrrooh's homepage! Find more posts by mrrooh Add mrrooh to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
slight
junior member

Reg.: Sep 2004

quote:
Originally posted by yummy

das einzig schlimme ist dieser TON IN MEINEM OHR.. :

WORD

Last edited by slight on 18-09-2005 at - 10:20

Old Post 18-09-2005 - 10:14
slight is offline Click Here to See the Profile for slight Click here to Send slight a Private Message Click Here to Email slight Find more posts by slight Add slight to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
smbUP
member

Reg.: Jul 2005

fein wars. nur wieso schmerzen die hohen töne in der arena nur so unerträglich

Old Post 18-09-2005 - 11:47
smbUP is offline Click Here to See the Profile for smbUP Click here to Send smbUP a Private Message Click Here to Email smbUP Find more posts by smbUP Add smbUP to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
slight
junior member

Reg.: Sep 2004

flex > arena :>

BUT BIG UP 4 MAINFRAME CREW

Old Post 18-09-2005 - 12:26
slight is offline Click Here to See the Profile for slight Click here to Send slight a Private Message Click Here to Email slight Find more posts by slight Add slight to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Flo[ww0]
Opferpeter

der stolichnaya hat wiedermal seine aufgabe erfuellt

hab mir irgendwie mehr erwartet
kann aba auch daran liegen dass es letztes jahr waermer war und noch in der durchfahrt und somit alles noch etwas pompöser gekommen ist aber ja war phädd

Ein Leben hat im Schnitt nur 3548 Wochenenden...

Falls ein Wort falsch geschrieben im Woerterbuch steht, werden wir das je
erfahren?
Wenn der Mensch eine Weiterentwicklung des Affen ist, warum gibt's dann
noch Affen?
Wie weiss ein Blinder, dass er fertig ist mit Hintern putzen?

Wenn die kan Schranz spün, dann geh i wieda hoam!

Old Post 18-09-2005 - 13:02
Flo[ww0] is offline Click Here to See the Profile for Flo[ww0] Click here to Send Flo[ww0] a Private Message Click Here to Email Flo[ww0] Find more posts by Flo[ww0] Add Flo[ww0] to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Mrs.Neville
member

Reg.: Sep 2002

i say andy - u say c .......
schlabber dabber diddi dabber ....
how are ya feeling ....
the executioner in tha house .....
schlabber dabber diidi dabbber .....
badda gragga simmi dabber.

Bei den Höhen hat man nix mehr mitbekommen was die Herrn mit den Micros in der Hand eigentlich sagen wollten. bzw. nach 2 Stunden warns nur mehr nervtötend- beide.

@rewinds:
ähnlich wie beim Fussball sollts da eine Regel geben. Einmal gelb - beim nächsten mal gelb , fliegt die Platte aus dem Club.

schlabber dabba ....

Old Post 18-09-2005 - 13:31
Mrs.Neville is offline Click Here to See the Profile for Mrs.Neville Click here to Send Mrs.Neville a Private Message Click Here to Email Mrs.Neville Find more posts by Mrs.Neville Add Mrs.Neville to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
intoxicated
detoxicated

Reg.: Jul 2003

quote:
Originally posted by Mrs.Neville
@rewinds:
ähnlich wie beim Fussball sollts da eine Regel geben. Einmal gelb - beim nächsten mal gelb , fliegt die Platte aus dem Club.

rofl

Old Post 18-09-2005 - 13:32
intoxicated is offline Click Here to See the Profile for intoxicated Click here to Send intoxicated a Private Message Click Here to Email intoxicated Visit intoxicated's homepage! Find more posts by intoxicated Add intoxicated to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Jubilee
king tschubby

Reg.: Apr 2003

weiß jemand was die vorletzte nummer war? hat eh gerewindet
die war ja noch schlimmer wie slam, haha möcht gern nochmal drüber lachen

ansonsten wars zwar schlimm, aber habs mir noch schlimmer erwartet, insofern könnte ich sagen positiv überrascht zu sein

party an sich war eh witzig

dishing it out like a premiership footballer in a bentley showroom

it takes a teenage riot to get me out of bed right now

Old Post 18-09-2005 - 13:50
Jubilee is offline Click Here to See the Profile for Jubilee Click here to Send Jubilee a Private Message Click Here to Email Jubilee Find more posts by Jubilee Add Jubilee to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
jooddll ac??
25 ist keine zahl

quote:

@rewinds:

schlabber dabba ....

ware zwar ned dabei aber ganz meine meinung aber ned die platte sondern der dj sollt ausn club fliegen

und wenn der mc dafür verantwortlich ist was ich ja auch schon erlebt hab das er einfach reingreift und ein rewind macht, sollte man ihn rauswerfen

niewiederbieder

Old Post 18-09-2005 - 14:06
jooddll ac?? is offline Click Here to See the Profile for jooddll ac?? Click here to Send jooddll ac?? a Private Message Click Here to Email jooddll ac?? Find more posts by jooddll ac?? Add jooddll ac?? to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
moek
rookie

Reg.: Feb 2005

oh mann da bin ich fr. ja gut davon gekommen... bei uns hat er nur das intro von slam gespielt und voodoo people nur gesteased hrhrhr...

friesengeist: muss ich aber ne ganze buddel kaufen... sowas gibts doch nich in mannheim - die haben ja nich mal becks ts...

schön mit feuer und pfännchen :D

Old Post 18-09-2005 - 14:08
moek is offline Click Here to See the Profile for moek Click here to Send moek a Private Message Click Here to Email moek Visit moek's homepage! Find more posts by moek Add moek to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
yummy
bird maniac

Reg.: Mar 2003

quote:
Bei den Höhen hat man nix mehr mitbekommen was die Herrn mit den Micros in der Hand eigentlich sagen wollten. bzw. nach 2 Stunden warns nur mehr nervtötend- beide.

ach geh bitte!! muss es eigentlich immer die ewigen motzer geben? stell dich doch selber mal da rauf! dann red ma weiter. es kann ja wohl echt nicht alles perfekt sein, aber der abend gestern war in meinen augen seeeehr nahe dran. ich finde, die beiden haben extrem stimmung gemacht, der abend wäre bei weitem nicht dasselbe gewesen ohne sie!! und wie der davox jedesmal seine eskapaden auf der bühne überlebt, weiß ich nicht.

Last edited by yummy on 18-09-2005 at - 14:34

Old Post 18-09-2005 - 14:29
yummy is offline Click Here to See the Profile for yummy Click here to Send yummy a Private Message Find more posts by yummy Add yummy to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
sockinger
dubsteppa

Reg.: May 2005

also ich habs schon sehr nice gefunden.

allerdings hab ich die hohen töne auch unerträglich gefunden :/

Old Post 18-09-2005 - 14:30
sockinger is offline Click Here to See the Profile for sockinger Click here to Send sockinger a Private Message Find more posts by sockinger Add sockinger to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
gossip
lichtvitamine

Reg.: Oct 2004

naja, nett wars.
aber meine ohren, wir hätten vielleicht doch unseren schwer erkämpften platz verlassen sollen.
nächstes mal ein wenig leiser, bitte.
davox war wirklich
es ist immer wieder nett anzusehen wie er da herumhopst, macht wirklich gute laune.
und visuals wie immer eine augenweide.

Old Post 18-09-2005 - 14:45
gossip is offline Click Here to See the Profile for gossip Click here to Send gossip a Private Message Click Here to Email gossip Find more posts by gossip Add gossip to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
undertaker
board crew

Reg.: Oct 2004

quote:

ach geh bitte!! muss es eigentlich immer die ewigen motzer geben? stell dich doch selber mal da rauf! dann red ma weiter. es kann ja wohl echt nicht alles perfekt sein, aber der abend gestern war in meinen augen seeeehr nahe dran. ich finde, die beiden haben extrem stimmung gemacht, der abend wäre bei weitem nicht dasselbe gewesen ohne sie!! und wie der davox jedesmal seine eskapaden auf der bühne überlebt, weiß ich nicht.

verstehs nicht so ganz warum sich alle gleich aufregen wenn jemand kritik übt

ja andy c war eigentlich wie erwartet - mixing recht fein (nur die rewinds sind echt unnötig), selection schrecklich (außer concussion )

ein spaß wars trotzdem

Old Post 18-09-2005 - 14:54
undertaker is offline Click Here to See the Profile for undertaker Click here to Send undertaker a Private Message Click Here to Email undertaker Find more posts by undertaker Add undertaker to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
_AFX_
tanzender Däumling

Reg.: Apr 2003

hart, laut, bös.

kommentare zu rewinds, höhen, mcs , leutz die in der menge stehen und sich nicht bewegen oder streit suchen, gebrochenen fingern und anderem erspar ich mir hier....

quote:

das einzig schlimme ist dieser TON IN MEINEM OHR.. :

wär halt schön wenn ich wenigstens den noch hören könnt...

Old Post 18-09-2005 - 15:14
_AFX_ is offline Click Here to See the Profile for _AFX_ Click here to Send _AFX_ a Private Message Find more posts by _AFX_ Add _AFX_ to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
obs.neurosis
needs his medication

Reg.: Feb 2005

quote:
ja mein gott, die rewinds mag man ihm gönnen, wenn's ihm taugt.

find ich auch...und ausserdem ist es ja gewissermassen ein "markenzeichen" von ihm, dass er mal auf alle fälle den ersten drop im set rewinded!

ich finde es in diesem fall einfach ok!

verhältnis mässig sind sie ja eh recht selten, wenn man bedenkt, wieviele tunes er binnen kürzester zeit dropped!

obs.neurosis

Old Post 18-09-2005 - 15:15
obs.neurosis is offline Click Here to See the Profile for obs.neurosis Click here to Send obs.neurosis a Private Message Click Here to Email obs.neurosis Visit obs.neurosis's homepage! Find more posts by obs.neurosis Add obs.neurosis to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
The time is now - 05:43 (CET) Post New Thread    Post A Reply
Pages (8): « First ... « 4 5 [6] 7 8 »   Last Thread | Subscribe to this Thread | Next Thread
drumandbass.at : Powered by vBulletin version 2.2.4 drumandbass.at > EVENTS > 17.09. - MAINFRAME - ARENA BAUMGASSE 80 1030 - VIENNA