Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferencesFrequently Asked QuestionsRegistration is free!check the newsstreams & 

mixesHere you can listen 2 other members´ tunes or upload 

your own onesCalendarSearch 

Contact Us / Shouts
drumandbass.at : Powered by vBulletin version 2.2.4 drumandbass.at > BOARD > Suche & Biete > suche leiwande in ears
  Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
wingz
gelangweilt

Reg.: Jun 2008
Location: Wien
Posts: 790

suche leiwande in ears

jo, mir sin meine in ears in orsch gangen und ich bin ausm alter raus wo ich so fette klobige dinger aufm kopf hab, vll hat ja wer welche zum heargeben oder evtl gegen ein sennheiser hd 205 tauschen?

__________________
<('-'< )

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 06-05-2011 - 16:07
wingz is offline Click Here to See the Profile for wingz Click here to Send wingz a Private Message Click Here to Email wingz Visit wingz's homepage! Find more posts by wingz Add wingz to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
g-had
turkish

Reg.: Nov 2002
Location: 2x10
Posts: 947

Ich scheisse auf in ear! Hatte das letzte jahr 5 stueck 30 euro sennheisser. Halten gar nix aus.

Hab mir jetzt dünne bügel geholt von sennh. Super dinger und nicht klobig

__________________
LIFE REC. /SUDDEN DEF / AUDIO DANGER

http://www.myspace.com/foxroxandgeetox
www.soundcloud.com/foxrox

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-05-2011 - 04:09
g-had is offline Click Here to See the Profile for g-had Click here to Send g-had a Private Message Click Here to Email g-had Find more posts by g-had Add g-had to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
syztem
blowfishin' this up!

Reg.: Apr 2009
Location:
Posts: 68

ich halt auch nicht wirklich viel von in-ear. aber die besten die ich bisher gehört hab waren die hier:

In-Ear von Bose. Kosten fast 100€ aber ich kenn keine in-ear Kopfhörer, die vom Sound her mit diesen auch nur annähernd mithalten können. worth a try

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-05-2011 - 11:26
syztem is offline Click Here to See the Profile for syztem Click here to Send syztem a Private Message Find more posts by syztem Add syztem to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
wingz
gelangweilt

Reg.: Jun 2008
Location: Wien
Posts: 790

naja ich muss jetzt sagen die in ears haben schon gut 1 jahr gehalten, so irgendwelche weisse sony für 22,- evtl kauf ich mas halt nochmal

__________________
<('-'< )

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-05-2011 - 13:54
wingz is offline Click Here to See the Profile for wingz Click here to Send wingz a Private Message Click Here to Email wingz Visit wingz's homepage! Find more posts by wingz Add wingz to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
LoKee
van Hinten

Reg.: Jul 2004
Location: Velocity
Posts: 401

Sennheiser IE-7

AKG IP-2

__________________

quote:
thats what i call a good old DJ. Not many DJ are still producing their tracks with real turntables. Most of them do it with Vinyls and PC..

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 11-05-2011 - 22:24
LoKee is offline Click Here to See the Profile for LoKee Click here to Send LoKee a Private Message Click Here to Email LoKee Find more posts by LoKee Add LoKee to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Vlic
board crew

Reg.: May 2010
Location: Vienna
Posts: 172

Re: suche leiwande in ears

quote:
Originally posted by wingz
ich bin ausm alter raus wo ich so fette klobige dinger aufm kopf hab


i lold


Edit:

@AKG IN-EARS hat ma jeder abgeraten, weil die angeblich nix aushalten

__________________
there is no place like 127.0.0.1

ich denke - also bin ich - hier falsch

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 12-05-2011 - 08:22
Vlic is offline Click Here to See the Profile for Vlic Click here to Send Vlic a Private Message Click Here to Email Vlic Find more posts by Vlic Add Vlic to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
wingz
gelangweilt

Reg.: Jun 2008
Location: Wien
Posts: 790

und warum lolst du darüber? sieht doch doof aus ;< wenn ich mir die ganzen mainframe geher anschau mit den fetten kopfhörern um den hals, da hab ich lieber leiwande stylische kleine in ears die schön in die hosentasche passen

__________________
<('-'< )

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 12-05-2011 - 17:03
wingz is offline Click Here to See the Profile for wingz Click here to Send wingz a Private Message Click Here to Email wingz Visit wingz's homepage! Find more posts by wingz Add wingz to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Vlic
board crew

Reg.: May 2010
Location: Vienna
Posts: 172

quote:
Originally posted by wingz
und warum lolst du darüber? sieht doch doof aus ;< wenn ich mir die ganzen mainframe geher anschau mit den fetten kopfhörern um den hals, da hab ich lieber leiwande stylische kleine in ears die schön in die hosentasche passen


weils ma net ums aussehen geht, ich will mich gar net mit meinen kopfhörern im spiegel anschaun sonst trag ichs nimma

sondern weils einfach voll gut abdämpft und soundtechnisch ich persönlich es besser finde.. aber ich muss sagen ich hatte auch noch nie teure inears... !! (also vllt. ist es bei guten, teuren genauso)

Außerdem geht bei mir alles was ich in die Hand nehme kaputt, und vor allem Ohrstöpsel, meine Kopfhörer halten jetzt schon echt lang^^

das einzige was doof is, ich hab ma meine AKG vor 2 - 2 1/2 Jahren ca kauft, und die die ich habe, hat nun jeder ;_;

__________________
there is no place like 127.0.0.1

ich denke - also bin ich - hier falsch

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 13-05-2011 - 08:14
Vlic is offline Click Here to See the Profile for Vlic Click here to Send Vlic a Private Message Click Here to Email Vlic Find more posts by Vlic Add Vlic to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
FACE
aka. BREED

Reg.: Apr 2008
Location: NÖ
Posts: 908

quote:
Originally posted by Vlic
das einzige was doof is, ich hab ma meine AKG vor 2 - 2 1/2 Jahren ca kauft, und die die ich habe, hat nun jeder ;_;


Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 13-05-2011 - 14:01
FACE is offline Click Here to See the Profile for FACE Click here to Send FACE a Private Message Click Here to Email FACE Find more posts by FACE Add FACE to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
wingz
gelangweilt

Reg.: Jun 2008
Location: Wien
Posts: 790

quote:
Originally posted by Vlic


weils ma net ums aussehen geht, ich will mich gar net mit meinen kopfhörern im spiegel anschaun sonst trag ichs nimma

sondern weils einfach voll gut abdämpft und soundtechnisch ich persönlich es besser finde.. aber ich muss sagen ich hatte auch noch nie teure inears... !! (also vllt. ist es bei guten, teuren genauso)

Außerdem geht bei mir alles was ich in die Hand nehme kaputt, und vor allem Ohrstöpsel, meine Kopfhörer halten jetzt schon echt lang^^

das einzige was doof is, ich hab ma meine AKG vor 2 - 2 1/2 Jahren ca kauft, und die die ich habe, hat nun jeder ;_;



hab ma grad um 30 euro sennheiser cx 271 kauft, bissl am eq aufm mp3 player gespielt und tadaa, sound is wahnsinn

__________________
<('-'< )

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 13-05-2011 - 17:10
wingz is offline Click Here to See the Profile for wingz Click here to Send wingz a Private Message Click Here to Email wingz Visit wingz's homepage! Find more posts by wingz Add wingz to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
floO
junior member

Reg.: Mar 2008
Location:
Posts: 27

Also die Aussage "ich bin aus dem Alter raus wo ich mit fetten Kopfhörer rumrenn, wie die ganzen kiddies die aufs mf rennen" find ich zeichnet dich als eben solches aus!

Man is aus keinem Alter raus, entweder du hast lieber fette kopfhörer oder lieber kleine oder lieber in-ear...was halt DEINE Präferenz is

Wenn ich lieber fette Kopfhörer hab is meine letzte Sorge ob irgendwer auf der Straße glaub das ich jetz ein mf-kiddie bin, ABER was echt geil is, ist wenn man die leut mit die studikopfhörer rumrennen sieht, die ja net mal das signal verstärken also werdn die superlaut ihren mp3-player damit hören können

Btw.: ich hab in-ear von sennheiser wo ein stück plastik schon abgebrochen is, aber sonst sehr gut und dann noch welche die beim sony-mp3 player dabei warn, ebenfalls in-ear und erstaunlicherweise auch echt nicht schlecht!

Edith: hab gerade gelesen, das du das SO auch gar nicht geschrieben hast, also sorry, aber aussage is allgemein gültig daher lass ich sie so stehn

__________________
What you own will end up owning you!

Last edited by floO on 15-05-2011 at - 10:55

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 15-05-2011 - 10:52
floO is offline Click Here to See the Profile for floO Click here to Send floO a Private Message Find more posts by floO Add floO to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Semtex
junior member

Reg.: Jul 2005
Location: Somewhere in the Mountains
Posts: 15

Hy!

Also ich hab die Beats by Dr. Dre - Tour und würde diese nicht mehr hergeben! Der Klang und die Bässe sind der wahnsinn! Definitiv das Geld wert!!!

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 15-05-2011 - 22:27
Semtex is offline Click Here to See the Profile for Semtex Click here to Send Semtex a Private Message Find more posts by Semtex Add Semtex to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
The time is now - 04:33 (CET) Post New Thread    Post A Reply
  Last Thread | Subscribe to this Thread | Next Thread
drumandbass.at : Powered by vBulletin version 2.2.4 drumandbass.at > BOARD > Suche & Biete > suche leiwande in ears
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is OFF
vB code is ON
Smilies are ON
[IMG] code is ON
Rate This Thread:
Forum Jump:
 

drumandbass.at v3.0